Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, februari 17

Sometime i have to be lucky right?

Nu sitter jag här, med pappers dokument, folders, tidningar och mail utspritt över hela skrivbordet Håller nämligen på att skriva om linköping som event stad och ja, det krävs en hel del information. Pratade med Sandra, tjejen med lägenheten precis och det verkar som om jag flyttar in, inte säkert än dock måste ju prata med pappa först. Men det gör jag i eftermiddag då det är pappa&dotters tid. Mysigt med andra ord, lilla pappa. Men men håll tummarna med mig att allt går bra, jag måste ju bara få ha någon tur någon gång! eller vad säger ni? Förtjänar inte jag detta? Dock hade det varit roligare om jag och Fridah hade kunnat få tag på tanten med lägenheten på vasagatan men hon verkar ha försvunnit i dimman. Det har ju varit skit kul att bo med Fridah vi liksom gillar samma saker och ja har samma humor och nästan samma liv. Ni har väl inte missat hennes blogg? Där skriver hon om det mest och allting jag glömmer att tala om för er, jag vet jag kan vara lite dålig på att berätta allt ibland, men erat säkra kort är fridah, hon brukar skriva om det jag glömmer och jag om det hon inte ens tänkt på iallafall kom jag på en sak, låten Lika a tattoo stämmer precis in, ni kommer förstå senare nu måste jag jobba hörs sen!
Kiss N Hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL