Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, februari 17

I can make it on my own !

Godkväll, eller snarare godnatt. Ja klockan är strax över midnatt & jag har ännu inte kunnat somna. Är lite orolig förstår ni, måste nämligen hitta en lägenhet inom väldigt kort tid. Men förhoppningsvis löser det sig snart. HOPPASHOPPAS! Ska iallafall tänka positivt som min moster Anna-maria alltid säger. Ska kämpa nu och visa personer som alltid sätt ner på mig att jag är bra! För det är jag vad folk än säger, tänk om jag också skulle tycka så om mig själv. Ush vilket kaos det hade blivit men som tur är så gör jag inte det! Men men Iallafall lite tråkiga nyheter idag, men vad ska man göra livet är ju inte alltid perfekt, tycker dock att man kunde pratat först. Sedan är det lite konstigt det där, men inget jag vill gå inpå. Förhoppningsvis löser det sig, nej vad är det jag säger Positivt skulle det ju vara DET LÖSER SIG. Jag har klarat det förr och jag kan klara det igen. Karolin Chambel viker sig inte och ger upp i första taget. Jag vill ju det här, jag är ju bra på det här! ! ! Menmen många av er är nog förrvirrade skulle jag kunna tro men men ni behöver inte förstå så mycket mer än att om man är positivt så fixar det sig :) Jag älskar er mina läsare, ni är nog underbara varenda än av er. Godnatt nu !
Kiss N hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL