Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, februari 19

SMYGINLÄGG FRÅN FRIDAH.

Hihi Karolin hade råkat glömma att logga ur så jag passar på att smyga in ett litet gulligt inlägg.

Jag vill bara säga att jag är så glad för din skull som fått din lägenhet älskling. Du förtjänar det efter allt slit vi har haft för oss här i Stockholm. Jag är så glad att jag har fått dela den här praktiken med dig, även om vi tjaffsat ungefär VARENDA morgon påväg till jobbet så slutar det alltid med att vi är lika glada igen efter ett tag. Det kommer kännas jättekonstigt att inte träffa dig varje dag innan vi ska sova, eller att inte ha någon att småtjaffsa med genom väggen. Vem ska jag nu dunka på varje morgon (inte ligga med, utan banka i väggen) för att se att du är vaken. Jaja, jag får väl inbilla mig att jag gör det.. Om vi har tur så fixar jag en lägenhet i samma hus så kan vi skrika till varandra genom väggarna. Skämt åsido.

Jag vill bara säga att jag älskar dig. Hälsa din mammsi i telefon, hihi. Puss / Fridah


Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL