Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, februari 16

Pay my work

Felix, våran groupie och älskade kontors vän

Sitter på kontoret, lunchen är redan förbi och just nu sitter jag i en hög med papper om notiser, intervjuer och i mail korgen svämmar det över med frågor, pressbilder och ja inte ens jag vet vad som står. Fy, alla är så sjukt stressiga och det är bara att följa strömmer och köra på. Fridah är just nu och får kritik/komentarer om sin artikel, rätt ´kul att Daniel som själv vägrar att at kritik ska hoppa på och kritisera oss. Haha men men lycka till på avstånd då älskling. Snart är det min tur. Idag har jag inte så mycket planer det blir nog en promenad om jag orkar när jag väl kommit hem, ska se om fridah kanske vill göa något kul. Hon verkar pígg idag! Yeay. Ska la försöka slänga ihop några rader till gregs födelsedag med haha det kommer nog bli kul hoppas att mor eller far min kan slänga in några hundralappar så att jag kan unna mig någon god drink i stressen. Jag har ju jobbet hårt den sista tiden :) Mén men nu ska jag återgå till arbetet
Kiss N hugs
Karolin Chambel






Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL