Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, februari 15

Godkväll, då var alla hjärtans dag över och förlåt för att det inte blev någon uppdatering men alla hjärtans dag var bara till för mig och min älskling. Jag ankom till linköping runt 12 tiden då det blev lunch hos farmors syster & sedan åkte vi till gammelfarfar/farmors grav och tände ljus. Åkte sedan hem till min man där jag välkomnades med en jätte fin blombukett, det blev en "par fika + matrin & greg" på e-house där kärleks planerna granskades till fullo, Nella hoppas alla dina planer full Ado i smaken, jag kan dock inte tro annat. Jag och min man tog sedan en mys promenad handlade lite godis för att mysa innan han tog mig på en underbar middag bestående av sparris & parma till förrätt och lammfille med inbakad potatis och svamp sås på Kniv&Gaffel. Efterrätten orkade jag inte ens tänka på så vi tog en till promenad under stjärnorna Han ´tog mig till ett litet torn där man kunde se nästan hela linköping fick en hel del kyssar där sedan blev det dans på bron och mys till filmen Revolutionary road, som var toppen bra! Somnade i min älsklings famn och idag blev det mera mys & Pizza till lunch innan det var dags att åka tillbaka till sthlm för att återgå till mina plikter på jobbet och för att sakna honom ändå tills på onsdag då jag kommer igen för att fira Gregs födelsedag! Då teamat är grönt och gult? Hjälp!!!!!Menmen nu ska jag ta och kolla på en film och ringa pappa innan jag somnar. Mina muskel värker fortfarande från mitt tränings ryck i torsdags vill jag lova så vila det behöver jag allt. Hoppas ni haft en toppen alla hjärtans dag och Joss förlåt att jag inte kunde fira din födelsedag hjärtat men när jag kommer ner tar vi två flugor i en stor smäll. Grattis igen!

Kiss n Hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL