Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, februari 24

It will all be fine!

Godkväll, dagen har varit lång. Träffade Lillasyster utanför åhlens och det blev tacos på kunghallen till middag, efter att vi blivit mätta och väldigt belåtna blev det en kort runda på stan i utskick efter inredning till lägenheten. Tills slut var vi båda lika medvetna om att vi inte skulle hitta så mycket då jag inte flyttat in eller vet hur jag vill ha det än. Så det fick bli något roligare. Skriskor var något som lockade och det blev också det vi gjorde, När vi väl skulle betala för uthyrning av skridskorna så fick vi det billigare, eller a jag fick gå som barn. Vet inte om jag ska ta det som en flört eller en missuppfattning? Ser jag ut att vara under 14år? Iallafall, det märktes tydligt att jag inte åkt skridskor på evigheter så Flisan rundade mig ett antal gången innan jag kom igång så att säga. Efter en mysig skridsko stund blev det att mumsa i oss en semla och det vart inte en att dela på här inte, vi tog en var! Man måste få unna sig något gott ibland även om jag unnat mig mycket det senaste. Men varför ska jag lägga energi på att inte äta något jag tycker är gott? Det är ju endast jag som mår bra utav det och dom där kilorna som sitter lite extra, dom ska ändå tränas bort. Som sagt jag börjar träna sten hårt efter min 18årsdag! Då det mesta i mitt liv förändras, att man är vuxen är något jag har svårt att tro på men att man är en bit på vägen visst. Måste säga att räkningar, toapapper och allt det där skrämmer mig rejält men jag kommer vänja mig och jag ska tala om en sak. Jag kommer klara det galant! '

Kiss N hugs

Karolin Chambel

PS : Jag vet att det skulle bli lite allvarligt idag i bloggen, men orkar inte skriva så mycket mer, ämnet imorgon blir iallafall ungdomar som får växa upp för fort. och då lovar jag att det blir allvar!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL