Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, februari 13

Did she find Mr. right , i dont think so!


Godmorgon :) Kom precis till jobbet, alla verkar upptagna men leendena möter oss så fort vi kliver över trösten på la prensas kontor. Är rätt trött idag, hade nog till och med betalat en slant för att få sova ut i några timmar extra imorse. Blev dock inte så sent igår, efter plåtningen och intervjun med Linda Rosing gick jätte bra, hon är bra mycket smartare än vad många tror och det hade jag. Försökte dock få ut vad som kommer hända i hennes nys program, finner Linda den rätta för henne? Men hon var vältränad & klurade sig ur ur nästan varje fråga men jag har ju mina aningar !!! Hungrig var hon också så en banan av Fridah och en cigg av mig fick hon allt till sig tillslut, Under dom 5 min då jag tog några blås med henne kom det upp för mig, hon är inte den blåsta blondinen Big brother längre hon är en kvinna med huvudet högt där det alltid ska sitta och en omsorgsfull mamma som har insett sitt ansvar, jag gillar Linda och min uppfattning är helt annan nu. !1Bilderna med Linda är tyvärr hemma hos Daniel ( redaktionschefen för kick off /affärsresenären) eftersom han måste fixa med ljuset med mera så dom slänger jag förhoppningsvis upp på måndag , om han är snabb nog. Efter Linda igår blev det en snabbfika & sedan en snabb föreställning i kungsträdgården bestående av konståkning med en mix av mordern dans. Inte så bra som förväntat men mysigt var det när vi satt där in virade i filtar & kämpade mot den svenska kylan som inte verkar vilja försvinna för att låta våren ta fart! Menmen idag är det fredag och fredagar brukar vara bra, ingen aning vad jag och kaninen ska göra idag men imorgon är det allt alla hjärtans dag och då ska jag fara till linköping för att ge min man en stor puss och göra en hel del besök . . . Nu är det dags att börja jobba hörs nog senare om jag inte är allt för .
Kiss N hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL