Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, februari 10

HELP ME PLAN IT !

Jag somande till lite på soffan runt 19.00 tiden förut så nu är jag inte särkilt pigg längre, det har blivit en vana det där att ta en så kallad för lång "powernapp" efter maten. Jag vet ju att detta är dåligt eftersom jag senare inte kan somna riktigt vid den tidpunkt som jag borde. Fridah verkar lite irriterad över detta := ) sorry babe. Idag hade jag fått välja vad det skulle bli till middagen, det blev röspätta md potatis mos och citronsås :) Mumsigt värre var det. Imorgon blir det nog att ta en liten sov morgon :) iallafall hoppas jag att det blir så, nu ska jag snart ringa Pappa Martin och sedan Jacqueline för att diskutera att jobba i Portugal samt min födelsedag hade jag tänkt jag måste ju börja planera snart :) eller vad säger ni jag borde väl egentligen slå på stort!? Eller kanske är en mysig middag innan förkröket och utgång mer givet? vad tycker ni? Jag är lite lost över detta och paniken början snart svämma över mig förra året vid den här tidpunkten visste jag precis vad som skulle hända, ´vart jag skulle vara och då fyllde jag bara 17år, vad ska jag nu göra när jag fyller 18! Svämma över mig med idéer tack!

Kiss N hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL