Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, januari 29

a walk around the block

Fridah har nu lämnat huset för att spendera natten hos Eddie, farmor är hos grannen på middag så jag är alldeles ensam i huset, eller inte helt ensam Tjocka Sune ligger och sover i han så kallade lägenhet (en hylla med skoboxar) haha :) På Anglais gick det bra, fridah fick ut ganska mycket material till artikeln och mina bilder blev bra till slut. Efter det blev det att vi åkte till oden plan för att sola på ett ställe Fridah hade påstått att hon visste vart det låg. Men det visste hon såklart inte så vi gick en rejäl promenad runt hela odenplan tills vi såg den gula skylten lysa upp som ett tecken från ovan! Solkungens solarium var toppen måste jag säga och vi båda kunde sola samtidigt i ett dubbelbås vilket gjorde allt mycket smidigare. :) Yeaay Frästen måste bara berätta att jag blev kvar på perrongen när kaninen till flicka hoppade på tunnelbanan utan att jag hann med haha där fick vi oss ett gott skratt när vi väl möttes på två stationer , haahahaa! Men men nu är jag hemma som sagt det blev paj med sallad till middag och nu hade jag tänkt kolla på en film innan det är dags att ringa adam och säga Godnatt, Imorgon blir det jobb igen & upp ur sängen ska jag runt halv 7, Puussssst! Josefin skrev ett gulligt sms idag och ja, jag kommer ju nästa helg och jag kan knappt vänta tills jag möter alla er Göteborgare! Nu blir det iallafall film....
Kiss n hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL