Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, januari 29

Anglais & fridahs mening i livet

Nu är det snart dags för mig och älskade vän att åka till Anglais lounge, det är fridahs ställe som hon ska göra ett reportage om till Kick off. Jag ska dock ta alla bilder och nästa vecka är det mitt reportage om After work på krogen Grodan och då skall min vapendragare ta bilder :) Vi är ett bra team trots alla våra olikheter. Pratar med min älskade pojkvän på msn, han har bokat hotell till oss, tills nu när han kommer upp nästa vecka. Det ska allt bli mysigt ska ta han till kungsträdgården så att vi kan åka skridskor och hålla varandra i handen. Misstänker att det också blir en hel del shopping till grabben, han verkar ha många önskemål. Menmen mysigt ska det iallafall bli, Måste snart hitta fridah här i huset sist vi pratade var hon på väg till massage stolen, hon verkar tydligen ha hittat sin mening i livet förstår ni, att njuta fullt ut. Bra bra, vi hörs senare antar jag.

Kiss N hugs

Karolin Chambel

P.s: Tror jag ska ta och spela in mattias när han går här omkring och sjunger vem vet han kanske är detta årets idol?

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL