Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, januari 30

She`s gone!

Kom precis in på kontoret, det är rätt tyst här på jobbet idag. Kanske beror på att F inte kommit hit än, hon är på lite ärenden så att säga. Idag har vi en hel del att göra idag och för att få gjort så mycket som möjligt måste fridah snart komma med alla papper som hon har i sin lilla väska! :) Men sålänge hade jag tänkt ringa runt lite och få den del av kändis artiklen klar ;) Menmen Linnea ringde igår och hon verkar vara lika uppspelt på att åka hem till Göteborg som jag är, så vi planerade lite och förhoppningsvis så går allt som vi tänkt men som sagt det vet man aldrig med familjen Chambel - Casimiro vi är rätt bra på att ta vändning mitt i den första om man säger så. Hehe jag var inte så sömnig igår så jag somnade rätt sent igår. Jag tror att Adam ringde mig runt 2 tiden efter att han dansat av sig lite på platens, han hjälpte mig att somna rätt snabbt. Kollade även på en klassiker till film igår, Troya. Och även om den var lite långtråkig på några parti så måste jag säga att den var riktigt bra, 4 av 5 hallon. yeaay ! Nu måste jag ta tag i jobbet vi får höras efter lunch!
Kiss N hugs!
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL