Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, januari 25

Storstan är inte längre säker.

Nu har vi kommit fram till storstaden, vilket betyder att fr.om nu och 6 veckor framåt är sthlm inte lika säkert som det brukar vara iallafall inte när vi är ute på vift. Vi har precis ätit en utsökt middag med farmor och snart ska vi till far min för att hälsa på m.m. Tågresen gick bra men det var dock lika jobbigt som alltid att gå upp tidigt på morgonen och inte gjorde det saken bättre att jag var ute en sväng igår efter att ha sätt filmen hos Adam. Ikväll blir att ta det lugnt, kolla på en film & jag misstänker att det blir att hugga in i hallonglassen som står i frysen :) namnam. Jag ska också tala om att man börjar känna att nerverna börja hoppa inför imorgon, klockan 8.06 ska vi ta bussen vilket betyder tidig morgon igen, men det är lugnt jag kommer inte försova mig Fridah kommer antagligen dock dra upp mig ur sängen och om inte det skulle funka vet vi ju att hon är kapabel till att ta till vatten sprayen. ha ha men men nu ska jag nog byta om & kolla mig i spegeln en sista gång så att far min känner igen mig, hade ju varit allt för roligt annars, men men Fridah har som sagt en ny blogg (http://www.fridahcharlotta.blogspot.com) till detta äventyrs ära, som ni absolut inte får missa då vi vet att det som händer här som jag inte berättar kommer Fridah vara först att skriva upp. :) Låt nu detta äventyr börja och låt det bli ett toppen sådant.
Kiss n hugs.
Karolin Chambel
P.s: kommer sakna er där borta (ienannandelavköping) men som sagt kom upp så gör vi livet lite roligare än vad det kunde varit

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL