Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, januari 24

Hos grabbarna.

Sitter hemma hos adam &co, har precis ätit tacos och om det var gott? behöver jag ens skriva det, ni alla som har följt den har bloggen vet att tacos ar något som jag aldrig tackar nej till. hehe men men ado sitter bredvid mig med den andra datorn i högsta hugg & med handen i godispåsen sa att han kan i sig sina godingar. Imorgon lämnar jag Linköping i några veckor som ni redan vet och alla vaskor star staplade i hallen har hos grabbarna. Sover har inatt sa slipper jag ta bussen morgonen dom bor sa mycket närmare tagstationen an jag. Ikväll blir det nog film, adam sa något om 30day blablabla haha det blir nog bra. Kan handa att jag tar en runda pa stan for att saga hejdå till romie & co innan jag somnar ikvall men det ar en fraga som min somn for ge svaret på. menmen nu lockar godis påsen mig något so otroligt mycket so jag slutar for kvallen men jag hoppas ni far en underbar lördags kväll for aven om Sverige förlorade handbollen sa far vi börja hoppas till nästa gång

Kiss n hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL