Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, januari 26

Why wait when you can start now

Har precis tagit mig en apelsin, kände att lite C-vitamin inte skulle göra någon större skada så som min dag har sett ut. Allt började med att man vaknade av en strålkastare till lampa i sovrummet, farmor kom in & tyckte tydligen att man skulle hoppa ur sängen på morgonen. Men som ni kanske vet är tidiga monnar inte min specialitet. Hehe men tillslut kom jag upp & det blev stress på högsta nivå då det var hur svårt som helst att välja kläder, man vill ju inte se hemsk ut första dagen! Men men vi hann med bussen iallafall efter att ha fått halv springa lite eller ja, Fridah halv sprang & jag gick fort. Det är ju kul att man någon gång får en fördel till att vara 175cm lång :) Dock kom vi på att vi glömt lunchlådan hemma så lite hunger & humörsvängningar kom allt på tal, sen så var ju krukset att hitta kontoret när vi väl kom fram till Älvsjö centrum Men men även om taxi chauffören inte hittade är han allt värd dagens ros, han va så snäll. Mattias (våran handledare) ringde & räddade oss i kaoset. Kom dock försent iallafall men alla var så glada & trevliga så att vi behövde inte oroa oss. Det som var förvånande var väl då att alla visste att vi skulle komma och vi fick redan idag massa jobb som ska göras. Kan ju berätta att vi nu mera ska skriva för tre tidningar & redan imorgon bitti blir det reportage på centralstation. Sedan har vi ett antal artiklar/reportage att skriva. Ska bli jätte kul det här, känns som om det kommer bli riktigt bra! Vi slutade runt 4 tiden då det blev en runda på stan, jag inhandlade ett par mörklila stumpbyxor, jag har nämligen en vision som ska verkställas imorgon.
Så vad har vi nu på listan att göra?
  • Jobb JobbJobb
  • Shoppa ( ska hitta en fin klänning till min 18års dag hade jag tänkt har dock redan spanat in en.
  • Åka Skridskor
  • Grand opening för Motown Lounge.
  • Träffa alla goa 08:or
  • Fira Annikas (pappas sambo) födelsedag

Ja det kommer ju bli en del som ni ser & planerna är inte slut där utan vi kommer helt enkelt ha fullt upp här i storstan men ni kommer ju inte missa något då jag här med lovar att uppdatera varje dag! Imorgon blir det nog live från jobbet. Och nu ska jag ringa Adam & planera lite han ju komma upp nästa vecka! Yeaay!!! Så sleep tight så hörs vi imorgon.

Kiss n hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL