Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, januari 23

Sign me up? Cause im in to stay in.

Har inte alls kommit långt med packningen, jag är helt uppspelt och alla sover fortfarande här hemma. Jag har just insätt att jag ska vara i sthlm i hela 6 veckor, fridahs blogg inlägg (www.fridahcharlotta.blogg.se) fick mig att inse hur lång tid det är egentligen det är ju mer en ett halvt sommarlov!!!! Hur ska jag veta vad jag behöver packa ner i väskan som just nu verkar alldeles förliten för att ens få plats med hälften? Herregud! Panik, frästen fridah kommer ha en annan blogg under våran tid i sthlm men eftersom jag lat som jag är inte orkar göra en till så får ni helt enkelt vänta er en massa bus&bravader här. Alltså ni inser väl att även om vi kommer sköta praktiken som vi aldrig gjort något annat så kommer vi även köra järnet då vi är i sthlm & kommer leva varje dag som om det vore våran sista & njuta som aldrig förr. För just nu känns det visst sorligt att jag ska lämna linköping & A när allt är så bra men samtidigt vet jag att allt finns kvar på ett sätt när jag kommer tillbaka och jag vet också att fridah&jag kommer ha så kul att tiden kommer flyga iväg och innan vi hinner blinka är vi tillbaka och förhoppningsvis finns ni alla kvar då? A&A verkar ha planerat en liten trip upp till sthlm och förhoppningsvis blir den av och är det så att ni känner er manade som friidah också skrev så är det bara att slå en pling och komma upp we will be there, you can come n the rest is up to karma to decide how fun you are going to have, men jag lovar jag gör det bästa av varje kväll/dag och min resa genom livet är dte bara att hänga på om du nu vågar?

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL