Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, januari 23

How do i breathe without you.

Kom precis hem, har är det helt tyst både Natta och Anna ligger och sover. Spenderade natten hos Adam och det var mysigt som alltid, pratade om allt mellan himmel & jord och där i bland hur vi ska göra när det är dags för honom att lämna linköping och fortsätta med vollybollen någon annan stans. Ja, ni ingen säger att det blir lätt men allt som gör en lycklig är värt ett försök eller vad säger ni? Jag kommer dock sakna honom hur mycket som helst men förhoppningsvis löser allt sig. Så länge vi har varandra right? Iallafall nu ska jag snart ta fram resväskan för att sätta igång med att börja packa, var hemma hos fridah en stund igår och insåg att hon är långt före i schemat än vad jag så jag får nog allt lägga på ett kol. Frästen kollade på GG igår hos Adam, avsnitt 15 & dte ända jag kan säga för att inte avslöja allt för mycket att jag är på chucks sida i det hela! Man kan ju bara inte motstå att suga in sig i hans underbara blick och bara hoppas... Haha men men Adam berättade att jag fått en ny läsare i klangen, Ado. Som blev lite besviken att inte han stod med men jag kan tala om att han varit med mycket den senaste tiden och han är en toppen kille men sorry alla ni som fick era hopp om honom. Ni vvet väl att bakom en underbar kille finns en underbar Flicka. :) Hehe iallfall så måste jag säga att hela gänget är sjukt snälla och jag gillar dom allihopp till max.
Ikväll blir det middag med Adam på Afrodite sen får vi ju allt de vart kvällen leder, är ju näst sista kvällen i linköping på ett tag så man får la se till att ingen glömmer mig i första taget som när ni minst anar det så är jag tillbaka igen, tillbaka på topp för att leva det liv jag alltid levt & njuta av varje sekund.
Kiss N hugs
Karolin Chambel

1 kommentar:

Anonym sa...

sååååja :) hoppas ni har det bra i sthlm!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL