Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, januari 31

Äntligen lördag och inget jobb :) yeaay !

Äntligen lördag! Idag fick jag allt sova ut, vaknade dock en snabbis runt 11 och fick för mig att jag hade kommit försent till jobbet och greps av panik men efetr nån minut kom jag på att det var lördag! Älskade lördag! Har precis blivit "opererad" av Dr,.Reinholsson (hade ne glasbit i foten) men min fråga är då fick hon verkligen ut den? jaja vi får la se hur dte känns när klackarna släng på ikväll inför the grand opening på Montown lounge :) ska bli kul. Gårdagas kvällen spenderades med Fridahs vän Ilan och hans vän Johannes på en inflyttningsfest där folket var mycket trevliga. Kvällen bjöd på sång,sprit,dans,småprat och massa annat en lyckad kväll med andra ord. Bilderna får ni dock vänta med till på måndags morgon då jag har min egen dator på jobbet. Så vad är era planer för ikväll? Ses vi kanske på Montown lounge? Hälsa isåfall. :) Nu ropar farmor det blir lasange till middag och ni alla vet ju att jag tycker lasange är mums!
Kiss n hugs
Karolin Chambel
p.s: blev en sammanfattaning jag vet men lovar imorgon blir det detaljer ! PusseliPuss

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL