Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, januari 12

nattugglans ord

Godkväll alla nattaugglor, har haft en väldans bakis dag & juat nu ligger jag nerbäddad i soffan och vaknade nyss upp och insåg att jag hade sovit i hela 5 timmar, där med missade jag Pams program och en hel del annat jag vill se ikväll. Men men vem kan inte förstå mig, igår kväll var ännu en toppen kväll med dans ända in i småtimmarna. hehe Efterfesten blev väldigt intressant men jag måste säga att L & N passar sjukt bra ihop. Så där gulligt bra. hehe men jul hade vi och ja vi tralla väl i i pizzerian i centrum 14.00 tiden med frossa på hög nivå i tankarna dock mådde man ju inte så bra som man trott, men det är sånt man får ta. Så hur har eran helg varit? Själv har jag också hunnit tänka hur mycket som helst på hur jag skulle vilja fira min 18årsdag, Jag har så många olika ideer men kan absolut inte komma fram till något som känns rätt. Vill ha något speciellt men ändå inte hur stort som helst hade ju den festen förra året. :=) Känn er fria om ni har några ideer eller önskemål. . . Nu måste jag nog lägga mig igen, försöka somna om så att jag orkar med skolan och jobbet imorgon. Ush!
Kiss N hugs
Karolin Chambel
p.s: tack för dansen

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som du hade en toppen utgång! Jag hade en helg precis som en helg ska vara. Utgång, dans och fest. Och en söndag i mjukisbyxor och film-maraton.

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL