Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, januari 14

På jobbet.

Klockan är runt 18.00 och jag sitter på jobbet med natta framför mig. Har inte jobbat på evigheter men nu sitter jag här och ringer till folk runt om i sverige & frågar om dom gjort något aktivt ppm val. Låter det roligt? Trevligt? Nej, endast långtråkigt och fusterande sätt att tillbringa en onsdags eftermiddag på. Vad gör ni själva en eftermiddag som denna? Kanske sitter ni också på jobbet? Nu hände det något här iallafall, Jag fick just en väldigt trevlig kille på linjen & om han var rak på sak? hehe får la se ska ju till sthlm snart så vem vet kanske man har tid för en blinddejt men men får fråga fridah om hon kan sitta bakom en buske och kolla in ifall han skulle visa sig vara ett äckel :). Men men jag & the gang var på bio igår, Såg changeling. En bra film måste jag säga men lite väl lång i min smak. Alla var sömiga efter filmen vill säga. Men men det blev mys och prat hos adam o co sen blev det även at man somnade innan tanken på hemgång var igång och vaknade med at adam hade varit och köpt en chai till mig :) hehe men men måste återgå till jobbet det är snart rast & jag gissar på att det blir donkan idag, natta verkar sugen iallafall. Kiss n hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL