Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, januari 10

Im back to own the party!

Har precis ätit en utsökt middag bestående av fläskfilè, koskos & grönsaker med sås. Mums! Och om den behövdes, jag och Natta hade den bästa kvällen ever igår, det blev Party på högsta nivå. Jag är tillbaka, partypinglan som tog en paus är back on track, Dansade tills musiken tystnade, levde livet & njöt till fullo. Kvällen var en toppen kväll helt enkelt. Musiken som spelandes av Sean var underbar och en hel del gamla godingar var med på listan, Men Dirty slog hitten då natta went crazy och L fick alla killar att känna sig värdelösa, Vi gillar han helt enkelt & ja natta gillar han ännu mer... :) Efter att ha haft en toppen kväll betalade bröderna taxi och jag och natta hamnade bums i säng för att sedan orka komma upp idag och snart vara igång igen, ja ni läste rätt, Ikväll är jag återigen där i mitten av dansgolvet och lever det liv jag älskar. Denna kväll behövdes verkligen har inte riktigt haft en toppen utekväll på länge nu. Hehe Vi var även på vollyboll matchen igår innan kröket satte igång, grabbarna förlorade dock men det verkade inte hindra dom från en hel del diskussioner och annat hemma hos dom. hehe menmen som sagt vi är igång igen ska nu hoppa in i duschen för att sedan börja ännu en toppen kväll med alla dessa underbara människor som fick våran kväll att bli en toppen start på utgången år 2009.
Kiss n Hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL