Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, januari 8

morgon pigg för resten av läsåret

Godmorgon :) Har inte alls fått tillräckligt med skönhets sömn inatt, hela 2h fick jag nöja mig med innan jag vaknade av hunger. Gjorde iallafall en riktig hälsofrukost, riktigt gott! Natta ville dock inte gå upp för min frukost även om jag hade gjort en utsökt broccoli/skink omelett till henne med. Nu sitter jag iallafall här halv sminkad & si sådär halft påklädd, första skoldags morgonen som jag inte känner mig helt stressad. Skönt måste jag säga, även om det kanske blir den enda stressfri morgon på det här läsåret. :( Jag brukar inte vara morgonpigg i huvud taget, sover helst till sista minuten om jag själv & inte min mage får bestämma men förstår den har inte ätit alls mycket dom senaste dagarna, sjukdoms diet kallas det, men men nu ska jag leta fram något snyggt att slänga på mig. Ha en toppen dag. Kiss n hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL