Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, januari 7

fobi för kylan

Godkväll alla glada, har ni som jag drabbats av den otroligt jobbiga förkylningen. Har nu legat hemma i ca 3dagar djupt nerbäddad i sängen & sovit som i en berg&dalhbana i princip. Halsen gör ont och hostan tar aldrig slut. Fyfan för kylan! Men har iallafall dragit mig upp ur sängen för en kvällsfika och ett besök på jobbet eftersom att varken jag eller Natta hade fått vår an lön. Dock väldigt jobbigt att gå ut i kylan när man själv har kylfobi från och med nu! hehe Skolan har ju börjat med, har dock inte gått pga den här äckliga sjukdomen. Men nu ska jag inte klaga mer utan berätta lite nyheter, Jag och Fridah fick våra praktik platser i sthlm, vilken då betyder att om ca 2 veckor flyttar vi till sthlm i ca 6 veckor ( 26Jan-8mars). Snacka om att vi ska ha toppen kul, Mycket party misstänker jag dock, men självklart ska vi göra vårt bästa på jobbet med :) hehe .... ! Men nu ska jag återgå till att vara social mot Natta, vi sitter och lyssnar på Lars Winerbäcks underbara texter och pratar om livet, ingen av oss är inte särkilt trötta så vi tar oss tid för att bara umgås, vi har inte haft så mycket tid till det på sista tiden, Hon är underbar ska ni veta, min gurka!

Kiss n hugs

Karolin Chambel

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg blogg! Vi gillar den till 100%!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL