Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, januari 29

I will make it on my own ...

Godmorgon, nu sitter jag på kontoret i La prensa huset och skickar mail till olika kändis agenter samt arrangörer till alla dessa kändisfester som får alla skvaller tidningar att gå runt. Trevligt med andra ord, om inte annat rätt slappt och skönt att skriva lite mail som en början på morgonen, kan tala om att jag verkligen inte ville gå upp imorse blir nog en tidig kvällsklocka ikväll, Fridah ska nämligen sova hos Eddie inatt så det gäller för mig att gå upp själv och ta mig iväg till jobbet utan hennes hjälp & knackningar. Men men nu måste jag jobba lite men först ska jag tala om att jag glömt min mobil hemma så ni får nå mig via fridah eller mailen idag.

Kiss n hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL