Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, januari 29

Stop the time, i want this to last forever.

Godkväll, jag vaknade nyss ifrån att ha somnat runt nio snåret förut. Ska dock snart tillbaka till min underbara säng men tänkte först skriva några rader & ringa Adam för att säga godnatt m.m. Min man kommer ju hit nästa vecka, :) ska bli skönt att få ge honom en stor mysig puss, namnam. Jag & min sambo (Fridah)var iväg på stan en stund efter jobbet, det blev en liten kasse från urban outfitters som fick följa med hem igen, inhandlade nämligen en ur tjusig tunn lila kofta med stickning & ett sött litet armband gjord av pärlor m.m. det blev även ett annat armband från en butik som skulle upphöra, kan berätta att det var ett riktigt fynd (lovar att lägga upp bilder sedan) ! Så vad har ni gjort idag? Händer det något på Linköpings fronten eller kanske i Göteborg som jag missar? Berätta det isåfall & håll mig uppdaterad även om mitt liv här slår det mesta för mig just nu. Men så är det, ni Göteborgare kan ju vara lugna, jag kommer nästa helg och då se ni ska vi erövra stan och ha så kul att vi vill stanna i tid och bara vara. Moa jag saknar dig enormt så jag har bestämt att du ska bo hos mig under den helgen :) bara så att du vet. Men men nu ska jag ringa Adam innan han somnar, vi hörs på jobbet imorgon då jag ska berätta om det nya som händer samt min & Fridahs plan för på fredag, Godnatt.

Kiss n hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL