Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, februari 1

Världen är mindre än vi tror!


Söndag, den sista dagen i veckan, den sista kvällen att vila ut innan verkligheten tar fart igen. Många av oss hatar den, andra så som jag älskar den. Inte för att den påminner om att jag ska gå upp till klockan halv sju imorgonbitti utan för att denna dag har jag tid att göra saker jag inte hunnit under veckan, jag har mer tid för mig själv och söndagen är en perfekt dag för att att ta en lång promenad för att rensa tankarna. Det är precis det jag ska göra sedan, ta en promenad efter maten och bara låta tankarna sväva runt i mitt huvud. Skönt! Igår blev det ännu en lyckad kväll måste jag säga även om vi inte var helt på kalaset, men trevligt var det. Vi mötte upp Jessica i tunnelbanan vid St.eriksplan och sedan blev lite vin på Montown Lounge som för övrigt var väldigt mysigt men samtidigt väldigt modernt jag gillade folket och musiken var på topp. Gamla godingar så att säga. Efter vi hade varit där i sisådär 2,5 h så blev det fest på Lidingö med några som Jessica kände, Till en början var det väl lite stelt men när vi fick tag på biljardbordet och satte i Jessicas ipod blev det lite mer fart i saken om vi säger så. Kul blev det till slut men sedan var det den långa resan hem till Ekerö, vi var hemma runt 5 snåret. Frästen måste bara berätta någon sjukt som hände på vägen in till Montown, Vi hoppar av på östermalms torg och pratar och skrattar som vanligt tills jag känner en blick som bränner till i höger öga, så ser jag en grabb, jag känner inte igen honom först men sedan kom det, Det var grabben jag och Bella träffade sista dagen i Zakyntos, Grabben som vi också hade lämnat ensam med hans vän på stranden haha skit, pinsamt när vi båda kollade och vände sig om för att berätta för våra vänner men men detta är åter igen ett bevis på att världen är liten! Menmen nu ska jag snart hjälpa farmor med maten sen ska jag ringa Natta min älsklings Gurka, för att prata av mig lite, man behöver ju alltid ha sin bästa vän till hands!

Kiss n hugs

Karolin Chambel

P.s: Ännu en påminnelse, bilderna kommer imorgon, då min dator är på jobbet!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL