Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, december 2

Yes, i want to.

Har precis ätit en underbar middag, gjord av mästerkocken, mig själv! Mums. Ska snart hoppa in i du´schen för att göra mig iordning för en vinterfika med Natta & Anna. Det är ju jul snart & ni som känner mig väl är att jag älskar julen & vill alltid slå på stort. Jag blir som en 5-åring som nyss fått veta att man får öppna en julklapp på julaftons morgon. Hehe iallfall får vi i min familj göra det & den traditionen lovar jag att jag ska föra vidare. Hehe har tvingat på julemys här hemma hos oss också även om natta tycker det är barnsligt så ska vi göra peppakakslandet haha :) och pepparkaks hjärtan med namn av glasyr m.m Jag har till & med redan glittrat till i våran sovrum :) Ja, jag vet kan låta lite galet eller om ni skulle se det kanske men julen för mig är ett tillfälle att vara glad & fira. Lucia är ju snart också :) yeaay ja vad ska man säga jag är lycklig & julen är pricken på i, i mitt liv just nu. :)
Kiss N hugs.
Karolin Chambel

P.s: Bub!, yes i want to be your gf... !

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL