Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, december 1

" Be cool stay in school "

Sitter i skolans datasal, har textkom. Träffade nyss romie på stan under lunchen blev lite gossip & annat gått chai latte där ibland. :) Fick en oroande kommentar av lillebror här idag, om du läser detta innan jag ringt dig så ringer du mig okej?. Så ny vecka & där med ny månad. Sista månaden på året 2008, hur känns det? Har ni fått uppleva det ni ville upplevt? Har nyårslöfterna som ni gjorde runt den här tiden hållt. Jag vet att av dom 4 löfterna jag gjorde sprack hälften. Varut av dom inte bara hade med mig att göra men så är det. Hoppas att det kan glömmas & förlåtas på alla parten någon gång i framtiden. Tror dock inte att det är aktuellt på ett tag iallfall. Så vad är mina nya löften för nästa år? Ha kul & leva livet kanske? Vet inte ska nog gå in lite djupare i det där när jag har mer tid över just denna veckan blir det stressigt, har ju deadline till på tisdag nästa vecka. Så måste skriva klart det innan det är dags för tidningen att tryckas, Sen så är et intervju på onsdag som ska tillhöra & sedan har man en uppstas i engelskan samt ett seminarium & sedan måste jag ju börja med samhällen också. Som ni inser är det sjukt mycket på gång just nu & så ska man ha tid till lite roligt med eller hur? Men men nu ska jag få koncentrationen till temtkomen igen, vill passa på att ösnka fridah lycka till hös tandläkaren, det kommer blir så fint!

Kiss n hugs.

Karolin Chambel

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack snygging :) Det gick fint!! Puss <3

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL