Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, december 4

torsdag - going to dad`s place

Godmorgon, sitter här hemma i linköping ska snart bege mig iväg till skolan med mina resväska. Jag & Fridah åker ju till pappa i sthlm ,Hehe ska bli sjukt kul! Igår var jag och gjorde intervjun på elsas hus om deras stick-cafe, vilken var mycket mer intressant än vad det låter. Efteråt blev det hem snabbt byta om & iväg att möta adam. Han bjöd mig på grekiskmat & sedan blev det att möta en del av laget en snabbis på julmys & sedan mysa med gossipgirl. Men eftersom att det är torsdag idag va det onsdag igår & runt midnatt var det verkligen dags för mig att gå hem. Somnade bums ! Men vaknade men ett gulligt sms på mobilen. . . Men men nu måste jag rusa lägger upp lite bilder från igår, dock massa på gregy som älskar kameran! kiss n hugs.

Karolin Chambel

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej snyggo!
De var det inte minsan :D jorå, de är finfint med mig, hur är allt med dig då? :) Vad gör du i lindköping, flyttat?

Tack för länken by the way :)

puss puss!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL