Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, december 9

Back in Linköping.

Godkväll, blev precis klar med repotaget & det andra. Puhh! Äntligen har suttit framför datorn i 4h nu. Men nu är jag klar och ska nu övergå till er. Är hemma från sthlm igen, Jag & Fridah har minsann haft en lyckad helg. Det blev middag hos pappa på torsdagen & sedan myskväll med mamma mia! hos farmor ute på ekerö, där vi också bodde under våran vistelse. Fredagen blev det shopping och jag fick mina underbara skor (som jag letat efter i halva Sverige nu) av farmor som en tidig julklapp. Sen blev det även en Kjol & ett svart linne + Lite smått... Middag hos pappa igen sen blev det en trip till östermalm, Träffade fridahs bror som förövrigt ser väldigt bra ut! Hehe Jag orkar inte rabla upp allting vi gjort under helgen men det var en mix av party, mys, shopping, goda middagar, snygga grabbs & ja fridah och karros klumpighet. Ja vi glömde en hel del vill jag lova, det var mitt paraply i barnvagnen, mitt fina diadem på pizza hut, Fridahs ny inköpta underkläder + feta ost i en shopping bag på brommplan, Fridas skärp på e-house & mina handskar hos farmor. Sen är det väl tusen saker som vi inte kommit på än men ja vi båda är ju lika glömska båda två. Kul har vi iallfall haft & stött på en hel del härliga prickar vill jag lova. Och självklart blev det ben n jerrys på tåget hem där jag dock sov hela vägen hehe :) men men vi har haft det toppen som sagt och detta ska vi allt göra om :)
Bilder kommer imon. ..
Kiss n Hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL