Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, november 30

Games n gossip.


Hade nyss ett väldigt intressant samtal med min farmor, kan inte fatta att man kan ha så mycket åsikter om något man inte förstår sig på¨. Men men det är ju farmor som sagt & att ens diskutera emot är en dålig idè. Va på LVC vollyboll match idag, Adam & gänget spelar ju där. Riktigt intressant både jag & frida hejade för fullt, adralinet pumpade på läktaren vill jag lova. Natta var dock för seg för att följa med men lovar drar med henne nästa gång :) Hade rätt trevligt igår iallfall, även om jag själv inte var 100% taggad. Va på joggefest men några vänner & F drog allt med mig upp för lite folkdans, lite tur att jag gjort det några gånger innan :) haha naturbegåvning som man säger... haha kvällen avslutades iallfall hemma hos A där jag även vaknade imorse. Väldigt mysigt, frida kom också dit på morgonen för att sedan dra med min på en brunch på stan. Väl hemma innan matchen va det deg, romiesarna var sega & det blev redbull & ostbågar till skvallret. :) Mums. Imon är det skola igen & också början på detta årets sista månad. Vi ska väl göra den till den bästa eller vad säger ni? Det blir iallafall sthlm till helgen, romie & frida ska konka på också så det ska bli kul :) hehe men men nu är det deg i soffan & snart läggdags har ju inte sovit så mycket sen torsdagen. Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag & att sötnosarna som va hos totte igår mår lika bra som jag med andra ord bakis men nöjd. :)
Kiss n Hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL