Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, december 13

Pepparkakor & kalla fötter.

Kvällsbloggar, fredagskvällen har gått undan. Detta kan ju dock bro på att jag vaknade halv 4 på eftermiddagen. Herregud! Som tur va hade vi studiedag idag, yeaay. Så vad har jag haft för mig idag? Vaknade runt halv 4 som sagt adam hade redan gått till träningen & natta var spårlöst försvunnen dock kom hon hem runt 20 mnin efter jag vaknat :) Min lilla romie. Det blev middags lagning eftersom att vi båda vad utsvultna... pannbiff med pasta och cream cafe sås Mumsigt värre vill jag lova. Sren blev det deg men mycket mys tills mitt flipp kom, PEPPARKAKOR!!!! Ni som läste mina tidigare inlägg från igår märkte hur uppröd jag blev när jag inte fick baka några pepparkakor igår så idag tog jag tag i det hela & gick ner till ica och köpte mjöl m.m sen var jag igång. Brände dock första låten men resten av baket blev utsökt ! Och vackert om inte annat haha detta kan ju disskuteras men men. Elina var här en sväng och tjocka som vi alla tre är gick dom ner & köpte massa gott. Deg var ju förnamnet ikväll men jag och natta kom igång strax efter att vi satt oss i soffan igen när elina hade gått så det blev en mini utgång, Kurre körde oss in till drottningatan där frida redan hade hamnat hos Adam o co, hehe det blev 55 för mig en stund där jag träffade arre. Sen blev det inte mycket mer än att stöta på några bekanta sen kände jag att högklackat var ett dåligt val i snön då dom har öppentå, frida kände likadant så vi trippa å bussen nu är jag hemma :) hade dock det trevligt så länge det varade och nu ska jag mysa ner mig i soffan & ringa min absoluta kill bästis :=) hehe hoppas ni har haft det trevligt ikväll och om ni undrar vart natta försvann kan jag ju avslöja att hon har det väldigt bra iallfall ....
Ingen gör det som jag
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL