Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, december 15

He just moved in for the week

Sk snart iväg för att fika med Andrea så detta blir ett kort inlägg. Natta, alex & Anna har åkt till lindvallen för att för att åka skidor och mysa i snön, Alex (nattas lillebror) är här å besök från göteborg. Ham kom hit i lördags och eftersom att jag, Natta & Fridolf var på party med Adam & co så kom vi hem helt kalas kanon lagom nog för att väcka grabben som somnat i soffan :) hehe han saknat en riktigt göteborgare i huset... Menmen nu när dom är borta är jag dock själv, eller aa adam har "flyttat in" för att hålla mig sällskap, ingen vill ju sova själv (när man inte gjort det sen 2 månader tillbaka när jag flyttade hit), Frida va här igår med så jag fick två sovkambrater bredvid mig i sängen, mys. Frida var även våran kock för kvällens gång och hon gjorde en utsökt wok, mums! Hon är för go :) Men men nu måste jag gå mer om kvällen och om helgens festande får ni nog ikväll efter middagen med min babe. Puss och kram
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL