Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, december 11

i love you until the end

"Jag är rätt komplicerad som sagt. och håller på att gå igenom mycket och du är en av dom bästa tjejerna som finns här ute, en tjej som har bra koll på allt nästan, och förstår väldigt mkt och är väldigt omtänksam, som är full av känslor, en fin tjej med andra ord. Som sagt, för en tankspridd kille som mig finns större risk att man sårar en fin tjej som du än att allt blir som det ska. Det var därför jag var rädd att fortsätta tror jag"

Har precis gått igenom gamla bilder och filer på datan, hittade det härsom står här ovan. Och det får mig att blicka tillbaka till en tid i mitt liv som inte ens ord kan beskriva. Du skrev det för ca: ett år sedan nu. Det bräns i hjärtat att läsa det, saknar dig på något sätt. Du förstår mig på alla plan, du är den enda person som jag vet att jag vill vara med, du får mig att känna det där extra. Synd att vi aldrig fick en chans att fortsätta det vi en gången hade. Du är en underbar kille och även den första som jag någonsin delat mitt hjärta med, delat allt med. :) Du vet själv vi båda vet, blickar säger mer än tusen ord. Och även om du nu bara är en vän iallfall utifrån vad andra ser så är du alltid vi är alltid det vi hade när ögonen möts från andra sidan rummet och en flash back av känslor strömmar genom kroppen och hela jag står blixt still bara för att du, är du och den enda jag hoppas få dela en andra chans med. Och i framtiden kanske ödet för oss samman på det planet vi först hoppade på & att vi då kan leva fullt ut för du är nog den enda grabben i världen jag skulle säga ja till utan att behöva tänka ett dugg.



I love you until the end


/ Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL