Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, december 19

På onsdag är det julafton

Pratade nyss med Fridah, vi ska ta en fika innan J kommer och ska träffa henne. Rätt roligt att han kommer till linköping om jag få säga det själv. Men imorgon åker jag till pappa i sthlm & det blir en morgon bussen, så det bliringet ståhej idag inte, iallafall inte enligt mina planer än så att säga. Natta är på julklaps ruda på stan, hehe frästen utgången igår va bra :) iallfall tills vi rök ihop med A, Men ingen skada skedd, det är precis så som dte ska vara. Jag och Natalie mot världen. S var iallfall jätte snäll och körde hem oss. Hehe somnade gott men baksmällen idag va inte alls trevlig tror jag drack upp hela juice paketet under nattens gång & ändå satt törsten i halsgropen när man vaknade. Aksåak! Men nu är jag pigg iallfall förutom att man fått den årliga vinter-alergin just det KYLAN! Min svenska sida har nämligen en känslig sida mot vintern och dess kyla så jag är torr i hela ansiktet! USH!!!!! Men men pratade lite med Chrille på face, han har tydligen hittat en kavaj på Nk som han vill att jag ska godkänna så på tisdag blir det kvällsfika & mys och sen så hade han tänkt att vi skulle ses på onsdag men kom just på en sak det är julafton på onsdag! Nu ska jag iallfall iväg snart så måste lägga på ett kol... hörs ikväll-
Kiss n hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL