Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, december 20

Love. .

Har precis kollat klart på två av mina favvo filmer, "The notebook" & "A walk to remember" med romie. Helt ofattbart hur vackert kärleken kan , den riktiga kärleken. Jag själv har bara varit riktigt kär en gång i livet, då den dock rann ut i sanden när det kändes som bäst pga ett dumt hinder. Det var la inte meningen helt enkelt. . . Kanske därför det fortfarande finns kvar, den där kärleken jag kände för honom, för att slutet inte var ett slut. Känns som om kärleken inte finns på samma sätt som den fanns förr i tiden. Idagens läge har alla så mycket som går före, karriär, resa, äventyr mm. man inser inte att kärleken är som vackrast när man delar alla sina drömmar med den personen. Jag själv vet att jag aldrig kommer gå uppför altargången innan jag känner den, känner den där glöden, då hjärtat pumpar som om den är för full av kärlek, istället för att brista för att kärleken försvann. Eller vad säger ni? Är ni också en romantik er som jag som tror på den eviga kärleken? Jag vet inte om den finns kvar i världen men om den gör det hoppas jag, att jag en dag finner den igen... :) Klockan är snart halv 3 på natten & jag satte nyss på min Ipod på laddning inför morgondagens tripp till sthlm. Bussen går runt 20 i tio så det blir inte mycket sömn här inte. Men jag klarar mig nog det ska bli trevligt iallafall, Lite före träde till julafton. Menmen nu ska jag kolla face en stund sen blir det sängen, har ju inte ens packat än så måste gå upp runt 7 imon. God natt på er & Ha en toppen helg. ¨

Kiss n hugs.
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL