Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, december 18

Mys på info-komp & partykväll

Julmys på Info-komp

Har precis ätit middag, dock framför tv eftersom att resten glufsade i sig maten när jag packade in nattas julklapp, vilken hon inte ska få idag (hurgärnahonänvill) hehe. Men men va i skolan och idag var det fika på samhällslektionen :) mysmys. Hehe men Mysigt hade vi ju ändå igår då vi hade julmys på Info-komp, Det blev pepparkakshus tävling och som ni alla vet är jag expert och min grupp där ibland frida :) VAAANNNN!!!!!!!!!! yeaay. Hehe Jag vann även julskumstävlingen vilket gick till så att man skulle ha så många skumtomtar i munnen & uprepa meningen domaren sa. Jag fick i mig ca: 12 julskum och meningen klarade jag galant! Det blev även singstar & Gh för hela slanten och självklart vann göteborg över linköping:) hehe Imon ska jag nog dra till daddy i sthlm och fira lilljul på lördagen, Kan dock hända att jag ger mig iväg på lördagen istället men vet inte än... Ikväll är det iallfall inget julmys här inte här är det party så jag måste lägga på ett kol, om det blir Plaza eller något annat vet jag inte men det får ni hur somhelst reda på imon då jag ska berätta allt om denna kväll då ett nytt äventyr i linköping ska börja. Men ett tips till er som kanske föredrar en hemma-kväll ikväll kolla på the notebook drick varm choklad och bara mys i vinterns härliga mörker...

KISS N HUGS

KAROLIN CHAMBEL

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL