Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, december 15

Middag hos grabbarna drunk....

Hemma igen, gick till grabbarna efter fikan med andrea som för övrigt var väldigt trevlig vi babblade på en hel del, en riktigt go tjej om jag får säga det själv. Som sagt hamnade hemma hos grabbarna, det blev att hacka lite på dom alla fyra om deras lördags uppförande hehe. Stackars greggy! hehe Travis var kocken idag och han bjöd på pommes, kotlett & grönsaker. Sjukt gott om du frågar mig, lite för stor portion men jag klarade det mesta dock fanns det inte alls mycket plats för "ice-cream n cokies" så det blev lite lite glass eftersom att greg var så bestämd, Kakorna fick dom dock inte i mig som tur va, ville ju börja "äta nyttigt". Och på tala o det börjar jag nog lite smått imon, ska börja äta mer frukt och grönt! Slut på godiskvällarna!! Grabbarna var iallfall sjukt trevliga ikväll och nu är jag hemma igen. Adam har dock redan somnat eller a han håller just nu på att förflytta sig från soffan till sägen vilket vad jag ser går långsamt. Trötter där. Men men ska snart också sova, har ju skola imon :) hehe men det blir en dusch först, det är mysigt att somna med nytvättat hår då schampoo lukten doftar ljuvligt!
So sleep tight ! // Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL