Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, december 20

julmys i sthlm <3

Lillan

Sitter här med Lillan, (felicia lillasyster), har precis proppat i mig mängder emd onyttigheter och en god middag bestående av lax, potatis, romsås & sallad. Med andra ord MUMSIGT värre. Så jag är alltså i sthlm över helgen eller a tills på måndag för att fira "mini" Jul med pappas sida av familjen. Detta ska då firas hos farmor, det blir julbord & hela köret och även iår har jag åter igen tvingat farmor min att köpa julgran då jag fortafarnde är ett liten barn på julafton som älskar allt som har med julen att göra, allt ska vara traditionellt. Punkt slut! ha! Frida ska också ge sig i väg hit till sthlm imon, kanske får hon tre flugor på en tredagar smäll :) haha förlåt men va ju tvungen att nämna detta drama. Natta är hemma i linköping saknar henne inte alls mycket, bara enormt. Frästen måste bara berätta att min syster, lillan här har blivit en tonåring. Hon är ett riktig kapp för era småbröder vill jag lova & har ni tur kanske jag fixar en dejt på skidskobanan, eller varför inte en mysig promenad i sthlm innerstad? Hehe hon kommer strypa mig i sömnen för att jag nyss skrev detta men det är sånt man få ta när man är så söt som hon...Aja nu ska jag återgå till tv:n tror jag har insett att pappa har alla filmkanaler och filmerna är riktigt bra nu i vintertid om inte jag minns fel :) Stay cool

Kiss n Hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL