Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, december 11

Julshopping & tjejkväll.

all I want for Christmas is you
Hejsan, sitter här lit bitter att vi glömde köpa mjöl till pepparkaks baket. Älskar att baka peppar kakor och allt sånt där julemys. Va på stan idag och fick köpt lite julklappar till familjen med natta hade riktigt mysigt. Det blev ju en fika med Adam, greg & Frida med och nu sitter vi tre flickor hemma hos oss och ska ha lite tjejtema :) blir nog att fixa naglarna, mysa, skvallra och ja just det vi ska färga adams hår med när han kommer hit efter sin träning :) På lördag blir dte party med volly-killarna :) Lite nervöst men ni känner ju mig , kommer ju antagligen prata på med alla även om magen är lite pirrig innan man blivit avslappnad. Har iallfall tyckt att alla dom som jag redan träffat varit jätte trevliga :) Hehe Natta va ju ute och parta igår som sagt och jag och adam hade myskväll, gissa vilka som fick en fyllakaja instormandes mitt i natten haha älskar henne en då dock. Min lilla pärla ;) Spelningslistan för kvällen ska jag hålla koll på och det blir myslåtar på högsta nivå men bland annat jeff, john mayer, james blunt och massa andra godingar :) men Aja nu ska jag återgå till tjejerna innan jag missar för mycket skvaller :) Hoppas ni har det lika bra som jag, :)
Kiss n hugs.
Karolin Chambel

P.s: Hoppas det va värt det & att du tänker dig för nästa gång och inte sårar din omgivning för en man igen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men karro då! Inte kan du skolka från skolan! Nu blir jag allt lite besviken på dig ;)

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL