Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, december 10

14dagar kvar. . .

Har nyss varit och handlat nödvändigheter som mjölk m.m på ica. Idag är det den 10/12 och det är endast 14 dagar kvar till jul. Hur ska ni fira iår? Jag ska iallfall hem till götet och fira med hela släkten, :) ja alla är samlade iår, förutom min kära Kusin Linnea och hennes familj eftersom dom har valt att flytta till paradiset, hade dock varit väldigt kul om dom alla också kom. Så det blir gravida magar, skvaller, god mat & allt som just nu hör till familjen Chambel-Casimiro. I skoaln är det hetts på högsta nivå, har iallfall lämnat in allt som ska vara med i tidningen som trycks snart :) Har dock saknat Fridolf nu när hon inte kom idag men förstår henne hon har ont och jag tycker synd om flickan. Sov hos Adam igår med hade jätte mysigt det blev film, högläsning ur Jane Austen`s bok -"Emma" hehe & mys. Grabben är sjukt mysig, tycker om dig! hehe på tal om grabbar så behövde hans romies lit råd inför lördagens fest jag tippar dock 100kr på att dom alla bara klarar det till midnatt :) hehe men fina ska dom ju vara tror minsann att dom shoppar inför det i denna sekund. Men men nu ska jag möta adam och fika snart :) puss på er.
Karolin Chambel
Karolin Chambel

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dig också snuttan.. men kommer imorrn :) Puss <3

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL