Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, december 23

linköping i några timmar

Sitter här med Natta & Adam, natta hat precis speöat kock och gjort toast. Mumsigt men fett... haha är hemma i linköping från sthlm över några timmar åker ju till mamma & alla älsklingar i göteborg. <3 Sthlm var toppen fick jätte fina julklappar av min svenska sida & det blev riktigt mysigt på lilljul, vi spelade charader & åt i mängder bland annat. Man har dock fått gå upp runt 9 varje morgon då lillebror skulle kolla på julkalendern på högsta volym. Men mne har haft trevligt som sagt, Frida var ju också uppe över natten så träffade henne runt 3 & vi tog tåget hem tillsammans, mys. Frida var snäll och ställde upp som min kudde hela resan och om jag sov gott, jag som underbart!!! Träffade grabbarna med hela packningen på chocolata dom har ju en till grabb över nu... Men men jag är jätte trött & min toast kallnar vi ska ju upp runt 10 imon innan jag åker för att shoppa lite och köpa BOUZZ haha :) Sen måste jag ju packa också herregud har så mycket att göra men men nu ska jag allt vara social :=) men jag lovar att uppdatera mer imorgon på bussen :) Puss & Godnatt

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL