Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, december 29

Emelie 18 år m.m

Har inte skrivit så mycket under dagarna när jag varit hemma jag vte, förlåt. men det är helt enkelt så att jag har haft fullt upp. På annandag jul fick jag sova ut sen blev det stan med mor min för att sedan bege oss till min Gudmor millan på middag & mys. Det blev en del det prat & skvaller och självklart blev det några exta vinglas till. Drog med dom alla till old corner där vi stötte på mammas ungdomsgäng och det blev party med gamligarna. hehe roligt va det iallfall. Igår Fyllde Emelie 18år! Grattis igen darling.! Så det blev fest&stoj hemma hos henne med gamla vänner från fenestra och även några enstaka rudebeckare. Skit kul hade vi och vi alla fick oss ett gott skratt på jag har aldrig och för att inte tala om charaderna. :) Så sjukt kul att alla var samlade igen, moa, kajsa,jenny,jag & Emma. gamla partygänget :) hehe modigsson och Philip var också på g och vi ska ju inte tala om Konnberg hehe :) men men jag och emelie somnade efter att ha skrattat oss magvikta åt negerdildon hon fick av chrille & co. Och vakande runt 4 tiden då städningen och frukosten tog fart daniel och chis kom med min mobil som hade hamnat i chrilles ficka innan han gått hem så det blev mycket prat om kvällen som varit. Nu är jag hemma iallafall har ätit middag med mor & natta och ikväll kommer anna hit :) så nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan städa min bombnedslag till rum. hehe oj vad långt inlägget blev hoppas ni orkar ta er igenom detta. Ha en trevlig kväll det ska iallafall jag ha med mycket mys och gott.
Kiss n hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL