Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, december 26

julmys :)

Nu är julen snart över och alla klappar öppnade. Det är Juldagen idag som för mig & många andra betyder party!, men i år tog jag det allt lungt. Kusin Jacqueline sov över hos mig igår efter att vi hade haft en underbar julafton med hela släkten. Det blev levande charader, julklappsspelet, god mat, fina julklappar och allt som hör Familjen Chambel - Casimiro till på julafon. Padrinho (gudfar) blev en aning kalas och även jag själv blev lite på kanonen. Snappsen gjorde ju sitt och alla sånger. Hehe vi är underbar vi, hade super kul tillsammans och ja grabbarna i hörnet gjorde ju det lite roligare för varje glas. hehe Men som sagt en lung juldag, efter en mysig frukost med mor & kusin blev det att gästa mammas bror igen för att hämta kavr glömda julklappar & för mig att ha skit kul med min kusin Michel, klockrena är vi. Träffade på mackan hemma hos jackiie också sen blev det mysmed Chrille grabben hemma hos han i lägenheten. Vi kollade på bröllopsfixaren & pratade om livets alla vägar. Han är alltid lika go han & jag lovar dig älskling jag kommer inte lämna dig vid altaret i första taget för då är du min & bara min. Om det nu blir så vilket vi hoppas på, även om vägen är lång dit. Saknar honom ibland i linköping han förstår sig på hela mig & han kan få mig att lee även om hela min värld håller på att gå under. Det är komplicerat, vilket många av er redan har insett, men vi gillar det! Menmen nu har jag nyss kollat på mamma mia & insett en hel del & nu vill jag sova & drömma mig bort i den världen mitt förvirrande hjärta nu är i. :) Godnatt & så ses vi på shoppingen imon för jag tror att ni lika mycket som jag vill sätta fart på julklapps pengarna.
Kiss n hugs.

P.s: Tack för alla julklappar, särkilt min gulliga lillebrors som gav mig en egensyd orm som står för alla milen emellan oss (link.-gbg) & så vill jag till sist tillägga att frida är ute på hal is i natt & jag önskar henne lycka till och när hon läser detta ska hon ringa omedelbart! Natta jag saknar dig med .

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL