Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, december 30

2008

Sammanfattning 2oo8
Så nu har även detta året passerat & nya minnen har uppkommit. Själv tycker jag att detta år har varit ett lärorikt år, jag har lärt mig av mina egna misstag men även av andras. Jag har funnit en annan del av mig själv som jag vet att jag håller hårt i och inte låter något trampa på i första taget. Jag har funnit ett nytt jag, och jag gillar det. Samtidigt har jag varit med om så mycket 2008 har varit en lång resa som jag sent glömmer. Jag har jobbat hårt för att sedan slösa upp alla pengar på en vecka i grekland, ( vilketvarunderbart), har även iår besökt Taize i la france där jag vet att jag alltid finner frid sedan har jag tillbringat en hel del kvällar på chess där jag återförenades med T men också där mitt hjärta krossades p.g.a: T. Men resan har avrit rolig, även om jag själv förlorat en del männsikor på vägen som jag än idag bara önskar att jag kunde springa över till omfamna & ha det som det var, om jag tänker tillbaka på min förra nyår så var det verkligen inte som nu, det är synd hade gärna gett våran vänskap några år till och visst jag har gjort fel och en stor del var mitt fel men vi alla gör misstag och hade ni varit jag hade jag förlåtigt. Detta kunde lika gärna varit en bagatell om dte vore någon annan men nu var det inte alls det... men men året har jag gillat iallafall, i slutet av detta år har jag gjort en stor förändring, jag tog tag i det och jag flyttade till linköping och på köpet fick jag följa drömmen om en journalist- väg - i - livet men samtidigt lämnade jag mycket som jag vet att jag aldrig får tillbaka. Nästa år 2009 ska jag ta lärdom av mitt 2008 och leva fullt ut men med hjärnan i högsta hugg, jag ska helt enkelt inte göra samma misstag för även om det blev lite struligt här i slutet så är vägen fram endast ljus och det är ljuset jag vill följa även om att blicka tillbaka till dom mörka stunderna är så lätt.
Kiss n hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL