Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, november 20

Your body is a wonderland. . .

Hejsan, nu sitter jag här i mitt & nattas rum. Natta ligger redan i sängen & hon kommer nog somna när som helst. Som sagt hemma från hemstaden igen & ja det känns konstigt att åka därifrån men samtidigt känns det så bra. Har ju ett liv här med nu & jag vet nu vad som finns kvar där borta. Mormor & Mamma har varit underbara dom här dagarna & jag har försökt hinna träffa så många som möjligt men tiden räckte inte alls till allt. Igår nanna Chrille hos mig som sagt & jag fick som jag ville. Vi åkte & hyrde film på easy store och det blev filmen the eye med Jessica Alba som för övrigt är sjukt snygg! Och filmen va sjukt bra :) Plockade på mig en godispåse som vi snabbt smaska upp. Hehe han är så söt chrille han förstår allt som går runt inom mig. Vi hade jätte mysigt & fick pratat en hel del tills klockan blev sjukt mycket hehe sen blev det att nanna. Runt 3tiden smög jag dock ut för att möta Jacqueline för att säga hejdå eftersom att vi inte skulle hinna ses något mer den här gången. Vi gungade pålekplatsen & pratade om allt som vanligt. Såg sussie idag med, en snabbis har inte träffat henne på år & dar. Hon sa att hon hade läst min blogg, så jag vill passa på att säga här att jag saknar dig sjukt mycket sussie! <3 Men iallfall har jag haft det jätte mysigt & roligt i götet fick träffa natta och småbröderna en hel del med & på int etala om lilla moa som följde mig till bussen idag. Ni alla är så rara :) Och nu är jag här igen med mina romies och alla andra här borta. Imon blir det norrköping med skolan för radio besök & pizza till lunch. Sen blir det nog en fika med adam & lite jobb. Hoppas ni alla har haft en lika bra början på veckan som jag har & att ni fortsätter att må lika bra. Nu är det sagt at borsta tänderna & hoppa in bredvid natta för att orka med morgondagen Kiss n hugs
Karolin Chambel.
P.s: bilderna får läggas in imon hittar inte sladden :( & du som ville veta mer om vad dom skrev jag tror du vet & om inte så är det inget att veta heller, bara trams. :) Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Karolin!
Det var kul o läsa din blogg och få veta lite hur du har det.
Det gör mig glad att läsa att du verkar trivas och har det bra.
Du är en fighter och kommer att göra det du vill med ditt liv. Älskar dig för det. Kämpa på. Kul att du har hittat det du vill göra i framtiden, det är inte lätt nu för tiden med alla valen som finns. Duktig tjej!!! Kram från oss alla i Luz.

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL