Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, november 21

<3

Hej. Åt nyss en jätte god middag med mina älskade romies. Har sovit hela förmiddagen, blev inget sömn i huvud taget inatt :) igår vart det studiebesök hos SR & SVT, väldig intressant vill jag lova & pizzan på "gud va gott" va verkligen inte alls dum. Rätt intressant det där med tv- program som spelas in i minimala stuider med ändå så ser allt så stort ut i tv-rutan och hur radio-nyheterna är helt beroende på oss, lyssnarna. Ja, nu har man verkligen fått den där kicken att man verkligen kommer jobba inom journalistiken senare. Åh :) !!! hehe igår handlade vi romies mat på willan haha, vi har fan till och med roligt i matäffären, ångrar inte en sekund att jag flytta in här. Ni är underbara. ! hehe & tack natta för att jag fick välja bröd.!!! YES!!! haha Adam va här en stund igår, tittade på tv & vi alla tre snackade i mun på varandra... Frida har ringt 5 ggr när jag sov, pratade nyss med den lilla kaninen. Är glad att jag träffat henne här i en annan del av köping, skoldagarna går så mycket fortare och dom på tal om mycket roligare. hehe, Ikväll blir det filmkväll med grabbarna med Frida, ska tvinga med natta också :) Så får vi kanske se sanningen, gay or not gay men vi får la se ska slå på stort och köpa godis vill jag lova iallfall! Men efter sista nov är det hård bantning och träning som gäller, iallfall så lyder planen så dock tror jag att fjällen spräcker den. vill välkomna mina nya läsare, där ibland en del familjemedlemar, alltid lika roligt närni kikar in ;) haha Men men nu ska jag hoppa in i duschen & ni får ha en toppen fredag med vad ni nu än ska göra. Kiss n hugs
Karolin Chambel
p.s: thanks.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL