Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, november 18

I love it !

Hej pepps, haft en bra dag? Det har jag på alla sätt & vis. Blev dock ingen frukost med moa min men vi möttes lite senare för en promenad med henne & Sandra. Mysiga dom är dom där två. :) Träffade Josefin idag också, åh vad jag älskar att spendera tid med den flickan vi skrattar jämt ihop! Har alltid lika kul, det blev så klart en kyckling pasta på vallgatan, våran favorit! Sen blev det även blev det en runda på stan i vanlig ordning i jakt efter nyårskläder, joss & co. är nämligen igång med stora planer mina vänner. :) hehe iallafall hittade min nya kärlek på warehousenk, i form av en glitter&glamour klänning med paletter & med en fin skuren rygg & jag kan tala om att den satt som gjuten! ILOVEIT! blir nog den klänningen & ett par ur snygga men enkla svarta pumps från topshop, ni alla borde kolla in deras nya inköp, sjukt fina kläder. Dock synd att vi som bor i linköping inte kan ta del av affären som nk, topshop & Zara förutom när man hinner åka hem till Göteborg på besök! Tycker vi alla linköpare ska göra ett uppror! Men men häng inte läpp för detta i slutet av detta inlägg blir det några länkar till hemsidor där jag kan spendera timmar & pengar i evigheter. Ha ha Fick en begäran på mer mode i bloggen & jag håller med har varit sjukt dålig på det, nu den sista tiden. Inte lagt upp mycket alls men det ska bli ändring på det nu & det börjar med lite som jag vill ha in i min garderob innan denna månaden är slut!


Kan också berätta att jag har världens bästa mormor som har varit så söt & köpt jätte söta strumpbyxor som ska höra till min outfit imon vill jag lova & två stora mysiga koftor. Åh ! Men men nu ska jag hoppa in i duschen, chrille grabben kommer inom kort & då blir de mys framför dh & kanske en film? Bilderna från dagens bus kommer in när jag åter igen är i linköping med mina älsklings romies. Puss & kram
Karolin Chambel
sluta aldrig shoppa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har den där personen som skrev elaka saker om dig sagt vem han eller hon är än? Kan du inte förklara lite mer om det snälla? Vad stod det i kommentarerna?? bra blogg :)

Anonym sa...

SNYGGING, kom hem nu.. Jag OCH Adam har absitnens, HAHAHAHAHHAHAHAHAHA... aawe :P han saknar dig. :P pöss <3

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL