Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, november 17

You wasent prepared for this.

hej, kvälbloggar innan läggdags, har nämligen lite nyheter, pratade med min kära mormor förut & det är ju så att jag är ledig från skolan på tisdag & onsdag så det blev bestäm att imorgon efter skolan kommer jag hem till götet, bästbästa göteborg :) Ska bli toppen Moa kommer & möter mig för att tillbringa natten i skvaller & mys like the old days. Stnnar dock bara till onsdag och vill ju träffa er alla! eller ja dom jag vill träffa ;) Så på tisdag blir det fika med josefin, ska bli så härligt att träffa dig gumman vi har ju massor att planera!!!!!. Måste träffa chrilleballen med & spendera time med familjen såklart! Självklart ska jag träffa kusinvitamin också! Men visst kommer sakna min natta romie men hon får klara sig nån dag ska nog ta med lite av mormors pannkakor så att hon blir glad haha := )Mums vad roligt är rätt uppspelt nu och har massor att packa, åker imon efter skolan så det blir nog mer bloggning på texkomen imon i skolan.. XOXO
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL