Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, november 16

sometime life is good

"I said i never let nobody near my heart agian. I said i never let nobody in. But if you ask me to, i may just change my mind."

Hej, pepps. Har precis gluffsat i mig en hemgjord pizza av egen recept, suttit fast klistrad framför tv & kollat på mina två anledningar varför jag nu mera älskar söndagar, GG & OTH. :) Har varit nere med tvätten också. Igår blev det lite krök här hemma, dock var de bara jag & kurr som blev en aning påverkade otroligt nog. haha sen blev det en tripp till stan som blev väldigt intressant för både mig & romie. Haha träffade Adam en snabbis, satt & pratade lite om allt möjligt på bänken haha. Sen fick jag tyvärr rusa för Romie nr 2 kom och hämtade oss. Och ja, jag fick ju höra en del roligheter som hänt under dom 30 min jag hade pratat med A haha. dom är sjuka dom där nödarna! Men men pratade med Chrille igår med verkar som om jag kommer hem til götet nästa helg så måste ju informera min älsklingar om detta, på tal om älsklingar fick jag ett samtal av miss. björn & hon fick mig allt att lee. Och alex hoppas du tar hand om henne nu när jag är borta & klart att jag kommer och hälsar på när jag är hemma. Det vet du våra vinarkvällar emma, dom är inte slut & alex du kommer få sova å soffan minst några gånger till :) Men men nu ska jag ta mig ett bad, lyssna på larssa & sedan ringa mami .
Sköt om er.
XXX
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL