Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, november 17

hemgång & sårande ord

Godmorgon sitter i skolan, har textkom A. Ska snart åka hem till götet, kära götet. Ska bli så härligt att komma hem till mitt rum & träffa alla underbara människor som finns i mitt liv där. Har fått några kommentarer från en anonym person här på bloggen, har dock valt att inte publicera dom p.g.a att dom helt enkelt gjorde mig ledsen, förstår inte varför folk skriver så när man inte gjort någon något. Har liksom börjat om mitt liv på nytt & ända följer det liksom efter mig. Jag blev ledsen vem du än är & är det så att jag har gjort dig något för att göra dig arg, säg det till mig så att man kan reda ut det. Kommentarer löser inget utan bara sårar. Men men ska inte ta det så hårt nu, ska blicka framåt och njuta av livet som kommer komma. Hoppas ni alla göra det ni med. Menmen nu måste jag jobba på vad jag ska skriva för tidningen publicerar det sen. Puss & Kram
P.s: frida tror han tiger nu xoxo

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL